Thursday, July 3, 2008

Aku di sebalik kenangan...

Memori usang...
Ini antara gambar2 yang aku sayang...
Aku simpan baik2...
Inilah kenangan dari zaman sekolah hinggalah dapat anak dua...
Masa ni aku telahpun menjejakkan kaki ke ranjau hidup yg penuh liku...
Membesarkan anak-anak sendirian dengan tenaga empat kerat...
Seronok, tapi adakalanya perit!

Hmmmm.... masa ni dah lega sikit. Anak-anak dah besar...
Kadang2 jadi teman, kadang-kadang jadi lawan... Anak-anak sudah pandai memilih jalan hidup sendiri... Mereka dah besar, shopping pun tak suka ditemani...
Lebih selesa menonton wayang bersama kawan-kawan...
Kalau boring, ambil anak buah jadi pengubat sunyi...
Walau macam mana pun aku tetap enjoy hidup sendiri!
Bila usia makin meningkat, we have to take care our health... i'm still solo... boleh ke mana saja tanpa syarat... hu hu hu
Apa lagi... masa luang yang terhad aku gunakan sepenuhnya... Aku suka panjat gunung bersama kawan-kawan...
Kalau tak pun menyertai program2 seperti ini... Seronok! Walaupun penat...
Sekarang ni tengah cuba hobi baru...
mmmm..... 'ice-skating'....
Jatuh terlentang pun aku tetap cuba!
Best & enjoy!
Hanya semangat yang kukuh dan jiwa kental membantu aku meneruskan hidup hingga ke hujung dunia... banyak hikmah di sebalik tangisan! Percayalah...

No comments: