Wednesday, February 4, 2009

Eisya & Nurin

Eisya & her brother, Fuad.


Pose maut dari Eisya & Nurin...

Me, Eisya, Emma & Nurin
Akhirnya selesai juga shooting fesyen untuk anak-anak. Walaupun penat, tapi demi anak-anak ini aku tetap berdiri. Mereka begitu gembira bila dipelawa untuk masuk dalam majalah Keluarga dalam kolum fesyen kanak-kanak. Bertambah girang bila muka mereka dimekap, menggayakan pakaian cantik, rambut didandan rapi. Letih pun sanggup menunggu. Aku memang suka melihat yang cantik, jadi tak salah aku memberikan khidmat ini untuk mereka. Aku korbankan sedikit masa demi anak-anak ini.
Eisya dan Nurin, mereka gembira aku pun gembira!
Tunggu wajah mereka akan muncul dalam majalah KELUARGA KELUARAN APRIL 2009.

3 comments:

manzaidi said...

Tahniah miliki anak-anak yang cantik, comel dan manis. Tak sabar nak beli majalah tu.

JAMILKUCING said...

nak tanya sikit .yang foto tu orang yg berlakon dalam BEREK tu ka. yang-yang kaki sibuk tuuuuu hehehe minat lakonan dia. betui ka.betui betui betui betui

Anonymous said...

itu jamil kucing yang mana? Adakah dia orang yang sama dalam blog http://jamilkucingpondan.blogspot.com