Monday, August 17, 2009

Bestnye gi PD...







6 comments:

Anonymous said...

hai...cik shima...awat tak ajak che pi sama....mai penang pun baguih......

JAMILKUCING said...

Aik puasa-puasa pun sempat gak gi PD ke. nak jemput raye ni datang le umah jamilkucing. ajak kawan-kawan. merasa kuih muih yg di buats endiri oleh jamilkucing dan kucings erta beroknya.hehehe

Andi Agussalim Petta Lanre Karaeng Gassing (Puang Agus) said...

Macik. Tahun 1984 saya ada di Malaysia (Johor,Pahang). Waktu itu saya cari makan, dan belum melajutkan sekolah di perguruan tinggi. jadi waktu saya habiskan cari uang. Saya sangat senang meilhat alam dan budaya Malaysia. Melihat blo Macik, rasanya rindu mau kesana lagi. Sekarang saya menetap di Yogya, Indonesia. Selamat kenalan. Puang Agus Karaeng Gassing.

Unknown said...

Saya jadi ingin mengunjungi Malaysia. Terlihat lebih dekat dengan kehidupan disana melalui Blog ini.
salam dari Ikhwal, Putera Indonesia.

ikhwalfaraday.blogspot.com

Adobe Acrobat 9 Download said...

Microsoft Project 2010 Download provides real-time data connections that allow you to create dynamic, data-driven diagrams easily shared through a browser. It also provides more templates and shapes for engineering, finance, operations, sales, and human resources professionals.
Adobe Acrobat 9 Pro Download gives you a powerful, visually enhanced way to manage a wide range of projects and programs.
Acrobat 9 Download is a platform for viewing, creating, manipulating and managing files in Adobe's PDF format.

rental mobil bandung said...

Akan ada kedamaian, keindahan, ketenangan serta kegembiraan yang dirasarakan oleh semua apabila kita dapat bersama.Terimakasih.